Wat is het spreekuur van de de opzichter/compexbeheerder?
Onze opzichter heeft geen spreekuur. Heeft u vragen voor de opzichter dan kunt u een reparatieverzoek indienen op onze website
Wij willen dat u zich niet alleen in uw eigen huis, maar ook in uw wijk fijn woont. Daarom onderhouden we niet alleen uw woning, maar hebben we ook aandacht voor leefbaarheid en veiligheid in uw woonomgeving. Heeft u vragen of opmerkingen? Stuur een mail naar ons.
Onze opzichter heeft geen spreekuur. Heeft u vragen voor de opzichter dan kunt u een reparatieverzoek indienen op onze website
Als bekend is wie de veroorzaker is, dan spreken wij hem of haar daar op aan. De veroorzaker kan het zelf opruimen, of wij doen dat op zijn/haar kosten.
Dat kunt u zien op het schoonmaakrooster. Dit schoonmaakrooster is op te vragen via info@woongroepmarenland.nl
Dat is per gemeente verschillend. Kijkt u op de website van uw gemeente hoe het is geregeld.
Wij ruimen geen sneeuw. Wel verstrekken wij zout. Wanneer het zout in uw compex op is, kunt u een verzoek indienen om het zout aan te vullen.
Nee, u kunt geen springkussen lenen voor een buurtfeest.
Op 1 juli 2015 werd de nieuwe Woningwet van kracht. Met de invoering van deze wet mogen wij niet meer sponsoren. We mogen wel 'bijdragen aan leefbaarheid'. Sinds 1 januari 2022 is er een wijziging op de nieuwe Woningwet van kracht. Daarin staat dat we wel mogen bijdragen aan activiteiten die gericht zijn op ontmoeting, zoals een wijk- of buurtfeest.
Als u huurder in het woongebouw bent, dan kan dat. Neem hiervoor contact op de beheerder van de recreatieruimte.Wij vragen u de ruimte na gebruik schoon achter te laten. Als u geen contactgegevens van de beheerder heeft, kunt u ons hiervoor bellen.
Wij gaan graag met u in gesprek over uw idee. Mail ons uw idee via info@woongroepmarenland.nl
Ja, maar altijd na overleg met Woongroep Marenland. U kunt u verz\oek indienen via info@woongroepmarenland.nl
U kunt deze klachten melden via onze website
Iedere gemeente heeft een instantie die zich bezighoudt met ernstig vervuilde woningen. De vervuiling is vaak een signaal van meerdere problemen. Melden kan de bewoner(s) helpen de problemen te doorbreken. U kunt rechtstreeks met de gemeente bellen, of met ons.
Containers krijgt u niet van ons, maar van uw gemeente.Neemt u contact met hen op.
U kunt bij de gemeente een nieuwe pas aanvragen. Mogelijk zijn daar kosten aan verbonden. Op de website van uw gemeente vindt u meer informatie.
U kunt deze klachten melden via onze website.
De openbare weg is een verantwoordelijkheid van de gemeente. Neem contact op met uw gemeente.
Betaalt u servicekosten voor het ramenwassen? Is het schoonmaakbedrijf niet geweest of is er niet volgens afspraak schoon gemaakt? Dan kunt u dit melden via onze website. Stuur dan een mail naar info@woongroepmarenland.nl
U kunt deze klachten melden via onze website.
U kunt een reparatieverzoek indienen via onze website.