Wij verwachten van u dat u zich respectvol gedraagt, zowel naar onze medewerkers, als naar overige bezoekers en daarbij de algemeen maatschappelijk geaccepteerde omgangsvormen in acht neemt.
Eenzelfde respectvolle behandeling mag u ook van onze medewerkers verwachten. Bent u van mening dat u niet correct bent behandeld door een van onze medewerkers, dan wijzen zij u op de klachtenprocedure die wij hanteren. Een formulier hiervoor kunt u afhalen aan de balie of schriftelijk, telefonisch of per e-mail aanvragen.
VOORBEELDEN VAN GEDRAG DAT WIJ ZIEN ALS NIET-RESPECTVOL EN DUS ONGEWENST:
- schelden of met geweld dreigen om zo te proberen een gewenst resultaat te bereiken;
- beledigende opmerkingen over uiterlijk, kleding, huidskleur, seksuele geaardheid of sekse;
- met grote stemverheffing spreken;
- handtastelijk worden;
- het gebruik van geweld;
- het plegen van vernielingen, gooien en smijten met spullen.
VERDER IS HET NIET TOEGESTAAN OM:
- zonder toestemming vanuit de publieksruimte het personeelsgedeelte te betreden;
- in de publieksruimte te roken, alcohol of drugs te gebruiken;
- (steek)wapens mee te nemen;
- huisdieren mee te nemen;
- andere bezoekers lastig te vallen;
- op andere wijze overlast te veroorzaken.