Woongroep  Marenland vindt de gezondheid en veiligheid van huurders en medewerkers belangrijk. Daarom volgen wij de richtlijnen van het RIVM en de overheid om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Wij nemen  een aantal maatregelen.

Hoe gaan wij om met het coronavirus?

  • Wij volgen de richtlijnen van het RIVM en de overheid.
  • We zorgen voor extra hygiënemaatregelen voor onze medewerkers.
  • Onze medewerkers geven geen hand en houden afstand.

Langskomen

Tot 1 juni 2020 is onze woonwinkel gesloten. Heeft u een afspraak met één van onze medewerkers? We kijken of de afspraak telefonisch kan. Kan dat niet, dan verplaatsen we de afspraak.

U kunt contact met ons opnemen via 0596 51 91 51 of via woonwinkel@woongroepmarenland.nl.

Reparaties

  • Reparatieverzoeken die geen spoed hebben, plannen we opnieuw in voor na 1 juni 2020.
  • Spoedreparaties voeren we uit. Hierbij houden onze vakmannen minimaal anderhalve meter afstand en schudden we geen handen.
  • U kunt tijdelijk geen reparatieverzoek indienen via de website. Bel hiervoor naar 0596 51 91 51 of mail naar woonwinkel@woongroepmarenland.nl. We vinden het belangrijk dat u reparatieverzoeken wel bij ons blijft melden. Op die manier blijven we op de hoogte van wat er speelt en kunnen we goed inschatten wat wel en geen spoed heeft.

Huurcontract ondertekenen en sleuteluitgifte

Heeft u een afspraak om het huurcontract te ondertekenen en de sleutels te ontvangen? Het huurcontract sturen we per post naar u toe. De sleutels doen we bij u in de brievenbus.

Bewonersbijeenkomsten

Bewonersbijeenkomsten tot 1 juni 2020, in welke omvang dan ook, gaan niet door.

Post

U blijft post van ons ontvangen.

 

Terug naar het overzicht