Woongroep Marenland probeert er alles aan te doen om het huren van uw woning zo plezierig en probleemloos mogelijk te laten verlopen. Het is voor ons daarom erg belangrijk te weten hoe tevreden onze klanten zijn op aspecten als de woning, de serviceverlening en de woonomgeving. Maar wij zijn ook geïnteresseerd in zaken waar onze klanten minder tevreden over zijn, zodat wij hier iets aan kunnen veranderen.

Wij hebben het onderzoekbureau USP Marketing Consultancy uit Rotterdam gevraagd om diverse onderzoeken uit te voeren om deze aspecten in kaart te brengen. Het onderzoek die zij op korte termijn voor ons gaan uitvoeren is het meten van de afhandeling van de reparatieverzoeken en het proces voor het betrekken van een nieuwe 

Zij benaderen daartoe telefonisch en per email een aantal van onze huurders. De kans is reëel dat zij ook u benaderen. De gegevens die USP verzamelt zullen anoniem worden verwerkt in een algemene rapportage. Wij vinden het juist u hiervan op de hoogte te stellen en vragen u bovendien vriendelijk uw medewerking te verlenen aan het onderzoek als u benaderd wordt. Hiermee levert u een bijdrage aan het verbeteren van onze dienstverlening. Onder de deelnemers verloten wij een cadeaubon van € 50,00.

Voor eventuele vragen over het klanttevredenheidsonderzoek kunt u terecht bij de medewerkers van de woonwinkel. Zij zijn op werkdagen te bereiken op 0596-519151.

Terug naar het overzicht