Ik heb te veel huur betaald. Kan ik dit terugkrijgen?
Algemeen
Ja, wij kunnen het teveel betaalde bedrag terugstorten. U kunt hiervoor met ons bellen. Dan maken we het voor u in orde.
Iedere maand betaalt u de huur van uw woning. De huur betaalt u voor de eerste van de maand aan ons. U kunt de huur op drie manieren betalen:
1. Een automatische incasso
Voor uw en ons gemak kiezen wij bij voorkeur voor een automatische incasso. De huur wordt dan maandelijks automatisch afgeschreven. Wilt u ons machtigen? U kunt bij ons langskomen voor het invullen van een machtigingskaart.
2. Zelf overmaken
U kunt er ook voor kiezen om maandelijks de huur aan ons over te maken. Vermeld bij het overmaken van de huur uw adres.
3. Pinnen in onze woonwinkel
U kunt in onze woonwinkel ook de maandhuur pinnen. Voor uw veiligheid en die van onze medewerkers nemen wij geen contant geld in ontvangst.
Ja, wij kunnen het teveel betaalde bedrag terugstorten. U kunt hiervoor met ons bellen. Dan maken we het voor u in orde.
De huur moet voor de 1e van de maand betaald zijn. Lukt dit niet? Bel dan met ons.
U kunt de huur aan ons overmaken op NL15 ABNA 0468 1931 97.
Het gemakkelijkste is om de huur te betalen via automatische incasso. U kunt het huurbedrag ook zelf overmaken. Via internetbankieren kunt u bijvoorbeeld een maandelijkse opdracht instellen. Natuurlijk kunt u de huur ook steeds handmatig overmaken. Ons bankrekeningnummer is NL15 ABNA 0468 1931 97. Vermeld uw poscode en huisnummer. Let op, stelt u zelf een maandelijkse betaalopdracht in? Vergeet dat niet het bedrag aan te passen als uw huurprijs wijzigt. U kunt niet via acceptgiro betalen!
Nee, contant betalen is niet mogelijk. U kunt betalen via automatische incasso, via overschrijving per bank of door te pinnen op ons kantoor.
Als u te weinig saldo op uw rekening heeft, wordt de huur niet aan ons overgemaakt. U ontvangt een herinnering van ons. Die kunt u gebruiken voor de huurbetaling ?. U kunt ook zelf de huur overmaken op ons bankrekeningnummer NL15 ABNA 0468 1931 97. Vermeld uw postcode en huisnummer. En u kunt het bedrag pinnen bij ons op kantoor. Contant betalen is niet mogelijk.
De huur moet voor de 1e van de maand betaald zijn. Lukt dit niet? Neem dan contact met ons op.
U kunt een verhuurderverklaring via de mail bij ons aanvragen via woonwinkel@woongroepmarenland.nl . Wij sturen u de specificatie dan binnen een dag per mail toe.
Betaalt u de huur met een automatische incasso? Vul het kaartje voor de automatisch incasso in en stuur het op. In andere gevallen geeft u uw nieuwe rekeningnummer door via e-mail of post. Vermeld: naam, adres en woonplaats IBAN-rekeningnummer
Nee, contant betalen is niet mogelijk. U kunt betalen via automatische incasso, via overschrijving per bank of door te pinnen op ons kantoor.
Het is helaas niet mogelijk om u een nieuwe acceptgiro te sturen. U kunt de huur via de bank overmaken op rekeningnummer NL15 ABNA 0468 1931 97. Vermeld het factuurnummer of de postcode en huisnummer. U kunt ook langskomen in de woonwinkel om te pinnen. Contant betalen is niet mogelijk. Heeft u een huurovereenkomst die na 1 januari 2016 is ingegaan? Dan kunt u niet per acceptgiro betalen.
IBAN staat voor International Bank Account Number. Uw IBAN bestaat uit een aantal cijfers, letters en uw (oude) bankrekeningnummer. Uw IBAN vindt u op uw betaalpas en de afschriften van uw bank.
De kale huurprijs is de huurprijs zonder bijkomende servicekosten en voorschotbedragen voor energie.
U kunt bij ons op kantoor de huur pinnen. Contant betalen is niet mogelijk.
De huur moet voor de eerste van de maand bij ons binnen zijn.
Ja, dat kan. Wilt u bij de overboeking de maanden vermelden waarvoor u huur betaalt?