Betalingsregeling

Kunt u de huur niet (op tijd) betalen? Laat dit dan zo snel mogelijk aan ons weten. We kunnen dan een betalingsregeling met u afspreken. Als wij niks van u horen, krijgt u een paar dagen na de eerste van de maand een aanmaning. Betaalt u de aanmaning niet? Dan loopt u het risico dat wij de vordering overdragen aan de deurwaarder. De extra kosten zijn voor uw rekening. Dat is zowel voor u als voor ons een vervelende situatie die we liever voorkomen. Neem daarom meteen contact met ons op via incasso@woongroepmarenland.nl of telefonisch via 0596 51 91 51. Wij kunnen u ook in contact brengen met de Volkskredietbank of andere hulpverlenende instanties wanneer dit nodig is.

Veel gevraagd over Betalingsregeling

Kan ik uitstel krijgen voor betaling van mijn rekening?

Algemeen

Soms is dat mogelijk. Wilt u weten of u uitstel kunt krijgen of wilt u een betalingsregeling afspreken? Belt u ons dan.

Welke voorwaarden gelden bij het afsluiten van een betalingsregeling?

Algemeen

Dat is afhankelijk van uw persoonlijke en financiƫle situatie. Wilt u weten of u een betalingsregeling kunt treffen? Belt u ons dan.

Kan ik een betalingsregeling met jullie treffen?

Algemeen

Soms is dat mogelijk. Wilt u weten of u een betalingsregeling kunt krijgen? Belt u ons dan.

Kan ik een betalingsregeling krijgen voor het betalen van mijn afrekening servicekosten?

Algemeen

Vaak is dit mogelijk. Belt u ons om te vragen naar de mogelijkheden.

Ik kan mijn betalingsregeling deze maand niet betalen. Wat nu?

Algemeen

Neem contact met ons op. Dan bespreken we met u hoe u het bedrag alsnog kunt betalen.