Bent u tevreden over onze dienstverlening? Dat horen we graag! U kunt een compliment doorgeven via de website. Ga hiervoor naar de homepagina en klik op het rode blokje 'compliment'.
Bent u niet tevreden over onze de dienstverlening? Dan gaan wij graag met u in gesprek. We kijken dan samen met u of we uw klacht naar tevredenheid kunnen oplossen.
Klacht indienen
U kunt hier uw klacht indienen. Wij zorgen ervoor dat de klacht bij de juiste persoon terechtkomt. Na ontvangst van uw klacht hoort u binnen twee weken van ons. Anonieme klachten nemen wij niet in behandeling.
Huurcommissie
Heeft u bij ons een klacht ingediend over de huurprijs of de servicekosten en komen we er samen niet uit? Dan kunt u zich wenden tot de huurcommissie. Dit is een onafhankelijk instituut voor geschillen tussen huurder en verhuurder, over onderhoud, huurprijs en servicekosten.
U kunt bij de Huurcommissie terecht met klachten over:
- de hoogte van de huur of de huuraanpassing|
- de huurtoeslag
- de servicekosten
- de staat van onderhoud van de woning
Op de website www.huurcommissie.nl van de Huurcommissie kunt u zelf controleren:
- of uw huurprijs redelijk is met de huurprijscheck;
- wie verantwoordelijk is voor welk onderhoud met de onderhoudscheck;
- hoe het zit met de servicekosten met de servicekostencheck.